1. Έχοντας λάβει υπόψη :

α. Τις διατάξεις του ΝΔ 721/70 «Περί Οικονομικής Μερίμνης και Λογιστικού των ΕΔ».

β. Τις διατάξεις του Ν.4412/16 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών & Υπηρεσιών».

γ. Το σχετικό με το οποίο αποφασίστηκε η ανάληψη της υποχρέωσης σε βάρος Π/Υ ΠΒΚ.

δ. Το Αρ. Πρωτ.3800/14-06-2017/ΕΑΑΔΗΣΥ/Κατευθυντήρια οδηγία 20 «Λόγοι Αποκλεισμού από τις Διαδικασίες Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων».

προσκαλούμε

τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν προσφορές για τη συντήρηση βάσης ραντάρ Νο.4 του ΠΒΚ στη Θήρα, σύμφωνα με το Παράρτημα «Α», εκτιμώμενου προϋπολογισμού δεκατεσσάρων χιλιάδων ευρώ (14.000,00€), χωρίς ΦΠΑ. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί με απευθείας ανάθεση βάσει του άρθρου 118 του Ν.4412/16. Κριτήριο ανάθεσης ορίζεται η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

2. Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ή αποστολής των προσφορών ορίζεται η Τρίτη 8 Οκτ 19 και ώρα 12:00. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλουν τις προσφορές τους στη διεύθυνση:

Πεδίο Βολής Κρήτης
Δ΄ Κλάδος Οικονομικών Υπηρεσιών/Διεύθυνση Προμηθειών και Συμβάσεων
Ακρωτήρι, Χανιά Κρήτης, Τ.Κ. 73100
είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση: tm.prom@namfi.gr

3. Η πρόσκληση θα αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα www.namfi.gr/ procurement-announcements και θα δημοσιευτεί στον τοπικό τύπο.

4. Επισημαίνεται ότι ο προμηθευτής που θα επιλεγεί από τη διαδικασία οφείλει να προσκομίσει προ της υπογραφής της σύμβασης σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στο 1.δ:
α. Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας.

β. Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας.

γ. Απόσπασμα ποινικού μητρώου του διαχειριστή της επιχείρησης ή υπεύθυνη δήλωση για τη μη συνδρομή των λόγων αποκλεισμού του άρθρου 1 της παραγράφου 73 του Ν.4412/16.

5. Χειρίστρια θέματος: Τμχης ΠΒΚ/Δ΄ ΚΟΥ/ΔΠΣ/ΤΠ, Μ.Υ. Μποτωνάκη Άννα, τηλ. 2821026775.
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ